• وبلاگ ایونت باکس
  • بررسی سالن های همایش
  • درباره
  • تماس با ما
  • EN
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
ایونت باکس | سامانه آنلاین برای تمامی رویدادها
ارسال مطلب
مشاهده تقویم
ایونت باکس | سامانه آنلاین برای تمامی رویدادها

۳ راه بازاریابی دیجیتال برای جذب شرکت کننده قبل از برگزاری رویدادها

نکات / by دبیرخانه / مرداد ۱۹, ۱۳۹۵

فرض کنید برای برگزاری یک رویداد ماه‌ها وقت گذاشته اید. سخنرانان و مهمان‌های ویژه همه مشخص شده‌اند، برنامه‌های سرگرم کننده تدارک دیده شده و حالا وقت معرفی رویداد خود به دنیا است. اما دنیا پر از رویدادهای مختلف و جذاب است و شما کار سختی برای جذب مخاطب دارید. شما چگونه می توانید رویداد خود را معرفی کنید و مهمتر از آن چگونه باید توجه شرکت کنندگان را جلب کنید؟

سه استراتژی قبل از رویداد برای جذب شرکت‌کننده پیشنهاد می‌شود. بعضی از این استراتژی‌ها با بازاریابی دیجیتال گره خورده‌اند. شما می‌توانید از قدرت دیجیتال مارکتینگ در جهت شناسایی و جذب مخاطب استفاده کنید و آن‌ها را به شرکت‌کنندگان رویداد خود تبدیل کنید.

  1.  شبکه‌های اجتماعی را در دست بگیرید.
  2.  یک حرکت دیوانه وار انجام دهید.
  3. کمپین‌های آنلاین را به فضای آفلاین ببرید.

۱. سه راه برای در دست گرفتن شبکه‌های اجتماعی:

صرف نظر از اینکه رویداد شما آنلاین است یا آفلاین، استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای درگیر کردن شرکت کنندگان در رویداد شما نهایتا باعث ایجاد یک ارتباط دو طرفه بین آن‌ها و برند شما خواهد شد.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیزی فراتر از به کار بردن اسم برند شما در هشتگ ها یا ساخت صفحات طرفداری در فیسبوک و اینستاگرام است.

این سه استراتژی به منظور ساخت یک کمپین شبکه‌های اجتماعی برای یک رویداد ضروری است:

الف- کمپینی خلق کنید که برند شما را فریاد بزند.

برپایی یک کمپین آنلاین که از قدرت همه شبکه‌های اجتماعی بهره ببرد باعث می‌شود که محتواهای تولید شده شما در مورد رویدادتان بیشتر دست به دست شود و به صورت پویاتری برند شما به همه شناسانده شود.

ب-افراد تاثیرگذار(influencer) را هدف قرار دهید.

افرادی که اعتبار آنلاین بالایی دارند، افرادی که مخاطبان فراوانی دارند و افرادی که کانال‌های شبکه‌های اجتماعیشان شدیدا فعال هستند می‌توانند برگ برنده رویداد شما باشند. اعتماد مردم به آن‌ها باعث می‌شود که آن‌ها بهترین بازاریابان رویداد شما شوند.

ج- به حرف شرکت‌کنندگان گوش بدهید.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای گوش دادن به حرف شرکت کنندگان، قبل و در حین رویداد می‌تواند تجربه آن‌ها از رویداد شما را تقویت کند، اشتباهاتتان را به شما گوشزد کند و یک ارتباط دو طرفه بین آن‌ها و برند شما به وجود آورد.

۲. یک کار دیوانه وار انجام دهید.

راحت‌ترین کار اینست که اطلاعات رویداد خود را از طریق استراتژی‌های بازاریابی که قبلا تست شده انتشار دهید. ولی اگر رسانه جدیدی پیدا یا خلق کردید و یا به صورت نوآورانه‌ای توانستید با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید،‌ آن زمان است که شما متفاوت بود‌ه‌اید و در مورد رویداد شما بیشتر صحبت خواهد شد. از راه‌های دیوانه وار برای شرکت کنندگانتان دعوت نامه بفرستید…

۳. کمپین‌های آنلاین را به فضای آفلاین ببرید.

زمانی که در حال انتشار و توسعه کمپین آنلاین برند خود هستید و همچنین از آنطرف استراتژی‌های بازاریابی گوریلی خود (guerilla marketing: تبلیغات کم‌هزینه که در خیابان ها و مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها انجام می‌شود) را در خیابان پیاده می کنید، تلاش کنید که این دو نوع را در هم ترکیب کنید. ماهیت رویداد ها این چنین کاری را طلب می‌کند. هشتگ آنلاین خود را ایجاد کنید و آن را در خیابان نمایش دهید. مردم با این کار برای استفاده از هشتگ شما در صفحات اجتماعی خود انگیزه‌ پیدا می کنند.

برای برگزاری هر چه باشکوهتر رویداد خود، فضای آنلاین و دیجیتال را فراموش نکنید. از یک شرکت تبلیغاتی برای پیاده کردن این استراتژی‌ها کمک بگیرید.

شرکت تبلیغاتی سی‌سرو، بازاریابی دیجیتال را فقط محدود به صنعت یا حوزه‌ای خاص از کسب‌و‌کار نمی‌بیند و معتقد است که حتی برگزاری رویداد‌ها نیز در دنیای کنونی نیاز مبرم به استفاده از مزیت های این بازاریابی دارد. تیم مدیریت شرکت سی‌سرو که پیش زمینه برگزاری رویداد را نیز دارد، در این راه به کمک‌ شما خواهد آمد.

ابر تگ
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • برنامه ریزی رویداد
  • سی سرو
  • کمپین
  • مارکتینگ
  • مدیریت رویداد
Rating
1742
views
0
نظرات
Recommend to friends
  • Twitter
  • Facebook
  • Pinterest
  • Google Plus
  • Instagram
YOU MIGHT ALSO LIKE
  • تهران, سالن های همایش
    شهریور ۱۷, ۱۳۹۸
    لیست سالن های همایش تهران
  • عمومی
    مرداد ۰۳, ۱۳۹۶
    کلاس های آنلاین آیلتس از راه دور و وبینار
  • اخبار
    خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
    کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا
  • مقالات
    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۶
    راه حل های دیجیتال مارکتینگ برای نمایشگاه ها – قسمت اول
  • مصاحبه, مقالات
    اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
    قدم بعدی شرکت در یک نمایشگاه چیست؟
  • مقالات
    اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
    نمایشگاه نماد صنعت خود است، اما نه هر نمایشگاهی
  • مقالات
    اسفند ۰۲, ۱۳۹۵
    نکاتی برای انجام مستندسازی چابک
  • اطلاعیه ها
    آذر ۱۳, ۱۳۹۵
    تداکس تهران به پایتخت صبح بخیر می گوید – TEDxTehran2016
  • اخبار
    آبان ۱۲, ۱۳۹۵
    سومین سمینار آموزشی آچارهای پولساز کارآفرینان، تکنیک‌های پیشرفته بازاریابی و کارآفرینی
  • اطلاعیه ها
    آبان ۰۳, ۱۳۹۵
    اپلیکیشن تقویم ایونت باکس از مرز دو هزار دانلود گذشت
  • اطلاعیه ها
    شهریور ۱۳, ۱۳۹۵
    ایونت باکس یک ساله شد!
  • عمومی
    شهریور ۰۳, ۱۳۹۵
    «پنجه» مجموعه سمینارهای تخصصی نگرش اُرف-شول‌وِرک
  • عمومی
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۵
    پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد
  • اخبار
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۵
    «پنجه» پنجمین کارگاه تابستانی تربیت مربی موسیقی کودک آدمک
  • اخبار
    مرداد ۱۱, ۱۳۹۵
    برگزاری مراسم جشن ۵۰۰ هزار مقاله در ویکی‌پدیای فارسی
  • اخبار, مصاحبه
    مرداد ۰۶, ۱۳۹۵
    برای زمانه رادیکال ، هنر رادیکال نیاز داریم (مصاحبه اختصاصی)
  • اخبار
    مرداد ۰۵, ۱۳۹۵
    نقدی بر نمایش تئاتر مستاجر
  • اخبار
    تیر ۲۳, ۱۳۹۵
    رویدادهای برگزیده ایران در ماه جولای
  • اخبار
    تیر ۲۰, ۱۳۹۵
    آژانس خلاقیت بی تم: اولین نشست تشکیل تیم برای استارتاپ
  • عمومی
    تیر ۱۵, ۱۳۹۵
    مصاحبه ایونت باکس با دیپ هاوس تهران
  • اخبار
    تیر ۱۲, ۱۳۹۵
    اصفهان، میزبان نخستین مسابقات رسمی بازی های رایانه ای کشور
  • مقالات
    خرداد ۲۹, ۱۳۹۵
    نقش جمع سپاری در بازآفرینی اهمیت گردشگری ایران
  • اخبار
    خرداد ۲۶, ۱۳۹۵
    برگزاری نخستین کنفرانس جمع سپاری و اقتصاد مشارکتی در ایران
  • اخبار
    خرداد ۱۹, ۱۳۹۵
    دومین سمینار کارآفرینی و استارتاپ در سقز برگزار شد
  • مقالات
    اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵
    ضرورت پلتفرم های نوآوری آزاد برای شرکت های جهانی (بین المللی)
  • اخبار
    اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵
    شرکت تحقیقات بازار آلمانی GfK، جزئیات خدمات خود در ایران را اعلام کرد
  • مقالات
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵
    معرفی جمع سپاری – موارد استفاده از جمع سپاری
  • اخبار
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵
    برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک در دانشگاه تهران
  • مقالات
    اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵
    آشنایی با مفهوم جمع سپاری – قسمت اول
  • اطلاعیه ها
    اردیبهشت ۰۶, ۱۳۹۵
    برگزاری کارگاه فشرده IELTS توسط موسسه بین المللی International House
  • اخبار
    اسفند ۲۳, ۱۳۹۴
    نخستین همایش کارآفرینی و استارتاپ در بانه برگزار شد
  • اخبار
    اسفند ۱۵, ۱۳۹۴
    مدیریت بدون دغدغه رویداد
  • اخبار
    اسفند ۱۴, ۱۳۹۴
    خلاصه ای از جلسه دوم سری جلسات صبحانه ایراتل ونچرز
  • اخبار
    اسفند ۱۰, ۱۳۹۴
    مهم‌ترین دستاوردهای همایش بین‌المللی سفر پاک
  • مقالات
    اسفند ۰۵, ۱۳۹۴
    جلسات صبحانه ایراتل ونچرز
  • اخبار
    اسفند ۰۲, ۱۳۹۴
    شعبه رسمی آکادمی آموزش هتلداری لوزان در اصفهان تاسیس می‌شود
  • اخبار
    بهمن ۳۰, ۱۳۹۴
    برترین مشاوران هتلداری و گردشگری جهان به اصفهان می‌آیند
  • عمومی
    بهمن ۲۴, ۱۳۹۴
    همایش بین المللی سفر پاک با سخنرانی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود
  • اخبار, اطلاعیه ها
    دی ۲۹, ۱۳۹۴
    CSW Summit Tehran به سوی انگیزش اکوسیستم جمع سپاری در خاورمیانه
  • مقالات
    دی ۲۷, ۱۳۹۴
    داستان تداکسیِ من: ناشناخته‌های حرف اکس
دسته‌ها
  • اخبار
  • اطلاعیه ها
  • تهران
  • سالن های همایش
  • عمومی
  • مصاحبه
  • مقالات
  • نکات
نوشته‌های تازه
  • لیست سالن های همایش تهران
  • کلاس های آنلاین آیلتس از راه دور و وبینار
  • کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا
  • راه حل های دیجیتال مارکتینگ برای نمایشگاه ها – قسمت اول
  • قدم بعدی شرکت در یک نمایشگاه چیست؟
برچسب ها
ACM Crowd CrowdCast Crowdfunding Crowdproduction Crowdsourcing crowdsourcing week Crowdstorm CSW CSWTehran Deap House Deep House Tehran electronic music fintech GfK IELTS IELTS- آیلتس- زبان انگلیسی- کارگاه- مؤسسه بین المللی IFTGA inDesign IOT outsourcing Photoshop SALAMIRAN Sharif Accelerator TED TEDx TEDxTehran Tehran Nights UFI WFTGA WFTGA2017 آدرس سالن های همایش تهران، سالن های کنفرانس در تهران آدمک آزمون آموزش آموزشی آکادمی اتریش ارف استارتاپ استفاده از CRM اصفهان اطلاع رسانی اقتصاد اشتراکی اقتصاد مشارکتی اُرف-شول‌وِرک، موسیقی کودک، آدمک، پنجآدمک، سمینار اپلیکیشن اکوسیستم ایده ایراتل ایراتل ونچرز ایران اینترنت ایونت ایونت باکس ایونت باکس 2 بارش فکری جمعی بازار بازاریابی بازاریابی دیجیتال بازرگانی بازی بازی الکترونیکی بانه برنامه ریزی رویداد برونسپاری بهترین سالن های همایش تهران بین المللی تئاتر تامین حمایت مالی تامین مالی جمعی تبریز تجارت الکترونیک تحقیقات تخصصی تد تداکس تربیت مربی تقویم تقویم رویدادها تهران توریسم تولد تولید جمعی تکنولوژی تیر تیم تیم سازی ثبت نام جذب سرمایه جشن جلسات جمع سپاری جمعیت جولای حمل و نقل خاورمیانه خلاقیت دانشجو دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه صنعتی شریف دست آوردها دیپ هاوس دیپ هاوس تهران راهنمای گردشگری روتانا رویداد رویدادهای برتر زبان سالن های همایش سالنهای همایش تهران سالن های همایش غرب تهران ستاک سرمایه جمعی سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر سفر سقز سمینار سنندج سوییس سی سرو شب های تهران شرکت در نمایشگاه شول‌ورک صبحانه عصر نمایشگاه غرفه داران نمایشگاه فارسی فاممت فتوشاپ فراخوان جمعی قیمت سالن های همایش تهران لوزان لیست سالن های همایش تهران لین کافی مارکتینگ ماشین هوشمند مدیریت مدیریت رویداد مسابقه مسابقه جهانی مسابقه کشوری مستاجر مشهد مصاحبه موبایل موسیقی موسیقی الکترونیک موسیقی کودک موفقیت نشست نظرسنجی NPS نمایش نمایشگاه نمایشگاه بین المللی نوآوری هتل هتلداری هتل عباسی همایش هنر هنر رادیکال هنرمند هنری هیبرید وبینار آیلتس ویکی پدیا پادکست پاک پنجه کارآفرین کارآفرینی کارگاه کارگاه آموزشی اینترنت اشیا کتابخانه ملی ایران کردستان کلیک کمپین کنسرت کنفرانس کنفرانس بین المللی کنوانسیون کنگره گالری گالری محسن گرافیک گردشگر گردشگری یک سالگی
سالن های بررسی شده
  • بالاترین امتیاز
  • آخرین
  • وبلاگ ایونت باکس
  • بررسی سالن های همایش
  • درباره
  • تماس با ما
  • EN

Copyright 2025 © Eventbox, Inc. All Rights Reserved