• وبلاگ ایونت باکس
  • بررسی سالن های همایش
  • درباره
  • تماس با ما
  • EN
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
ایونت باکس | سامانه آنلاین برای تمامی رویدادها
ارسال مطلب
مشاهده تقویم
ایونت باکس | سامانه آنلاین برای تمامی رویدادها

راه حل های دیجیتال مارکتینگ برای نمایشگاه ها – قسمت اول

مقالات / by دبیرخانه / اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۶

این عبارت را احتمالا زیاد شنیده اید و حتما افراد مختلف و حتی مشتری های شما به مراتب به شما پیشنهاد داده اند که بازایابی خود را در محیط آنلاین شروع کنید و یا گسترش بدهید.

خوشتان بیاید یا نه بازاریابی آنلاین جای خود را در دنیای امروز باز کرده است و به سرعت به موثرترین روش تبلیغات و بازاریابی بدل شده است.

شاید به نظرتان نادرست بیاید اما شما می توانید با همان هزینه ای که برای یک تبلیغات بر روی بیلبوردهای درون شهری می نمایید، بر روی شبکه های اجتماعی و اینترنت تا ۸۰۰ درصد نتیجه بهتری دریافت کنید، به خصوص اگر صنعتی که در آن نمایشگاه را برگزار می کنید با دنیای دیجیتال ارتباط بیشتری داشته باشد.

امروزه بسیاری از نمایشگاه های بین المللی به جای تبلیغات بر روی تلویزیون و یا تبلیغات محیطی به تبلیغات دیجیتال روی آورده اند.

در اینجا مقایسه ای از هزینه های انجام شده در تبلیغات آنلاین در برابر تبلیغات محیطی و غیر دیجیتال در ایران را مشاهده می نمایید به همراه پیش بینی که تا سال ۲۰۲۰ این ارقام به چه مقدار خواهد بود:

non-digital-todigital-ad

اما صحبت امروز ما در مورد این نوع تبلیغات هم نیست. این تبلیغات اگرچه بسیار موثر و مقرون به صرفه هستند اما هم هزینه قابل توجهی دارند و بهتر هم هست که توسط آژانس های تبلیغاتی دیجیتال انجام شوند، چرا که این آژانس ها و شرکت های فعال در زمینه کسب و کارهای آنلاین، تجربه بسیار بهتری برای انجام کمپین های تبلیغاتی شما دارند و از هدر رفتن بودجه شما جلوگیری می کنند (البته که بماند مانند هر صنعت دیگری، بسیاری از این آژانس ها بیشتر به فکر جیب خود هستند تا جیب شما و نتیجه کار، پس حتما مشاورانی در این زمینه داشته باشید).

صحبت امروز ما در مورد چند روش بسیار ساده و راحت است که می توانید خودتان درون شرکت و سازمان خود اجرا نمایید و هزینه ای هم نکنید! اما اثر این روش ها به مراتب از روش هایی که شاید میلیون ها و حتی میلیاردها هزینه آن می کنید، بیشتر است.

داشتن مدیر شبکه های اجتماعی و تولید محتوا

اگر این سمت را در سازمان خود تا کنون نداشتید، حتما یک نفر پر انرژی و خوش سلیقه را استخدام کنید. مسئولیت مدیر شبکه های اجتماعی، مدیریت و به روز رسانی تمام حساب های کاربری سازمان و نمایشگاه ها و پوشش خبری نمایشگاه ها در شبکه های اجتماعی مختلف است.

این شخص با شیوه نگارش و پوشش نمایشگاه ها، می تواند توجه مخاطبانی را جلب نماید که شاید تا کنون اسم نمایشگاه شما و سازمان شما را هم نشنیده بودند.

با به روز رسانی منظم و جذاب شبکه های اجتماعی خود، می توانید در عرض چند ماه مخاطبان خود را تا ۲۰۰ درصد افزایش دهید. در کشور ما شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام بسیار محبوب هستند و هر کدام جامعه هدفی به بزرگی ده ها میلیون را در بر می گیرند. از لحاظ شبکه های اجتماعی تخصصی نیز، شبکه اجتماعی لینکداین بسیار محبوب است و میلیون ها ایرانی متخصص در آن حضور دارند.

البته توجه داشته باشید که روش دیجیتال مارکتینگ شما باید کاملا با صنعت شما مرتبط باشد. برای مثال شرکت گرجی تولید کننده مواد غذایی گرجی بسیار بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است اما هوشمندانه از موضوعاتی هم با مزه هم مرتبط با غذا استفاده می کند تا مخاطب جدید را سرگرم و با استفاده از تبلیغات دهان به دهان جذب کند، نه تبلیغ مستقیم.

 

در صورتی که اصلا وقت و حوصله این کارها را ندارید و مایل به جذب نیرو در این قسمت نیستید، می توانید با شرکت های فعال در این زمینه قرارداد ببندید. این شرکت ها تمام این مسئولیت را بر عهده گرفته و به شما گزارش های عملکرد خود را ارسال می کنند. برای مثال شرکت های ایرانسل و همراه اول هر دو با شرکت های مختلفی در این زمینه قرارداد همکاری امضا نموده اند

استفاده از قابلیت پخش زنده (لایو)

این قابلیت جدید مطرح شده در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و توییتر، طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است.

شما با استفاده از این قابلیت می توانید به صورت زنده و با یک دستگاه موبایل، تمام نمایشگاه خود را پوشش خبری دهید و اخبار آن را به گوش هزاران نفر برسانید. بسیاری از مخاطبان شما که به هر دلیلی موفق به حضور در نمایشگاه شما نشده اند، بسیار از این حرکت استقبال می کنند و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند.

همچنین با تهیه گزارش خبری از نمایشگاه های خود و قرار دادن آنها بر روی وبسایت خود، می توانید مخاطبان خود را به وبسایت خود بکشانید و به آنها سایر نمایشگاه های پیش روی خود را معرفی نمایید. از این طریق دایره مخاطبان هدف شما به مراتب بزرگ تر خواهد شد و همچنین میزان رضایت مشتریان و شرکت کنندگان نمایشگاه شما نیز بالا خواهد رفت.

این نکته نیز قابل توجه است که غرفه داران شما نیز بسیار از اینگونه حرکت ها که به آنها پوشش اطلاع رسانی گسترده تری می دهد بسیار استقبال می کنند و شما می توانید به عنوان یک نکته قوت به غرفه داران خود عرضه نمایید.

 

در شماره بعد به سه روش دیگر دیجیتال مارکتینگ درون سازمانی و کم هزینه می پردازیم و همچنین طریقه کم کردن آزار تبلیغات بی مورد را برای مخاطبان با هم بررسی می کنیم.

ابر تگ
  • اکوسیستم
  • بازاریابی
  • بازاریابی دیجیتال
  • تهران
  • خاورمیانه
  • نمایشگاه
  • نمایشگاه بین المللی
  • نوآوری
Rating
2482
views
0
نظرات
Recommend to friends
  • Twitter
  • Facebook
  • Pinterest
  • Google Plus
  • Instagram
YOU MIGHT ALSO LIKE
  • تهران, سالن های همایش
    شهریور ۱۷, ۱۳۹۸
    لیست سالن های همایش تهران
  • عمومی
    مرداد ۰۳, ۱۳۹۶
    کلاس های آنلاین آیلتس از راه دور و وبینار
  • اخبار
    خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
    کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا
  • مصاحبه, مقالات
    اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
    قدم بعدی شرکت در یک نمایشگاه چیست؟
  • مقالات
    اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
    نمایشگاه نماد صنعت خود است، اما نه هر نمایشگاهی
  • مقالات
    اسفند ۰۲, ۱۳۹۵
    نکاتی برای انجام مستندسازی چابک
  • اطلاعیه ها
    آذر ۱۳, ۱۳۹۵
    تداکس تهران به پایتخت صبح بخیر می گوید – TEDxTehran2016
  • اخبار
    آبان ۱۲, ۱۳۹۵
    سومین سمینار آموزشی آچارهای پولساز کارآفرینان، تکنیک‌های پیشرفته بازاریابی و کارآفرینی
  • اطلاعیه ها
    آبان ۰۳, ۱۳۹۵
    اپلیکیشن تقویم ایونت باکس از مرز دو هزار دانلود گذشت
  • اطلاعیه ها
    شهریور ۱۳, ۱۳۹۵
    ایونت باکس یک ساله شد!
  • عمومی
    شهریور ۰۳, ۱۳۹۵
    «پنجه» مجموعه سمینارهای تخصصی نگرش اُرف-شول‌وِرک
  • نکات
    مرداد ۱۹, ۱۳۹۵
    ۳ راه بازاریابی دیجیتال برای جذب شرکت کننده قبل از برگزاری رویدادها
  • عمومی
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۵
    پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد
  • اخبار
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۵
    «پنجه» پنجمین کارگاه تابستانی تربیت مربی موسیقی کودک آدمک
  • اخبار
    مرداد ۱۱, ۱۳۹۵
    برگزاری مراسم جشن ۵۰۰ هزار مقاله در ویکی‌پدیای فارسی
  • اخبار, مصاحبه
    مرداد ۰۶, ۱۳۹۵
    برای زمانه رادیکال ، هنر رادیکال نیاز داریم (مصاحبه اختصاصی)
  • اخبار
    مرداد ۰۵, ۱۳۹۵
    نقدی بر نمایش تئاتر مستاجر
  • اخبار
    تیر ۲۳, ۱۳۹۵
    رویدادهای برگزیده ایران در ماه جولای
  • اخبار
    تیر ۲۰, ۱۳۹۵
    آژانس خلاقیت بی تم: اولین نشست تشکیل تیم برای استارتاپ
  • عمومی
    تیر ۱۵, ۱۳۹۵
    مصاحبه ایونت باکس با دیپ هاوس تهران
  • اخبار
    تیر ۱۲, ۱۳۹۵
    اصفهان، میزبان نخستین مسابقات رسمی بازی های رایانه ای کشور
  • مقالات
    خرداد ۲۹, ۱۳۹۵
    نقش جمع سپاری در بازآفرینی اهمیت گردشگری ایران
  • اخبار
    خرداد ۲۶, ۱۳۹۵
    برگزاری نخستین کنفرانس جمع سپاری و اقتصاد مشارکتی در ایران
  • اخبار
    خرداد ۱۹, ۱۳۹۵
    دومین سمینار کارآفرینی و استارتاپ در سقز برگزار شد
  • مقالات
    اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵
    ضرورت پلتفرم های نوآوری آزاد برای شرکت های جهانی (بین المللی)
  • اخبار
    اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۵
    شرکت تحقیقات بازار آلمانی GfK، جزئیات خدمات خود در ایران را اعلام کرد
  • مقالات
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵
    معرفی جمع سپاری – موارد استفاده از جمع سپاری
  • اخبار
    اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵
    برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک در دانشگاه تهران
  • مقالات
    اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵
    آشنایی با مفهوم جمع سپاری – قسمت اول
  • اطلاعیه ها
    اردیبهشت ۰۶, ۱۳۹۵
    برگزاری کارگاه فشرده IELTS توسط موسسه بین المللی International House
  • اخبار
    اسفند ۲۳, ۱۳۹۴
    نخستین همایش کارآفرینی و استارتاپ در بانه برگزار شد
  • اخبار
    اسفند ۱۵, ۱۳۹۴
    مدیریت بدون دغدغه رویداد
  • اخبار
    اسفند ۱۴, ۱۳۹۴
    خلاصه ای از جلسه دوم سری جلسات صبحانه ایراتل ونچرز
  • اخبار
    اسفند ۱۰, ۱۳۹۴
    مهم‌ترین دستاوردهای همایش بین‌المللی سفر پاک
  • مقالات
    اسفند ۰۵, ۱۳۹۴
    جلسات صبحانه ایراتل ونچرز
  • اخبار
    اسفند ۰۲, ۱۳۹۴
    شعبه رسمی آکادمی آموزش هتلداری لوزان در اصفهان تاسیس می‌شود
  • اخبار
    بهمن ۳۰, ۱۳۹۴
    برترین مشاوران هتلداری و گردشگری جهان به اصفهان می‌آیند
  • عمومی
    بهمن ۲۴, ۱۳۹۴
    همایش بین المللی سفر پاک با سخنرانی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود
  • اخبار, اطلاعیه ها
    دی ۲۹, ۱۳۹۴
    CSW Summit Tehran به سوی انگیزش اکوسیستم جمع سپاری در خاورمیانه
  • مقالات
    دی ۲۷, ۱۳۹۴
    داستان تداکسیِ من: ناشناخته‌های حرف اکس
دسته‌ها
  • اخبار
  • اطلاعیه ها
  • تهران
  • سالن های همایش
  • عمومی
  • مصاحبه
  • مقالات
  • نکات
نوشته‌های تازه
  • لیست سالن های همایش تهران
  • کلاس های آنلاین آیلتس از راه دور و وبینار
  • کارگاه آموزشی فرصتهای تجاری در اینترنت اشیا
  • راه حل های دیجیتال مارکتینگ برای نمایشگاه ها – قسمت اول
  • قدم بعدی شرکت در یک نمایشگاه چیست؟
برچسب ها
ACM Crowd CrowdCast Crowdfunding Crowdproduction Crowdsourcing crowdsourcing week Crowdstorm CSW CSWTehran Deap House Deep House Tehran electronic music fintech GfK IELTS IELTS- آیلتس- زبان انگلیسی- کارگاه- مؤسسه بین المللی IFTGA inDesign IOT outsourcing Photoshop SALAMIRAN Sharif Accelerator TED TEDx TEDxTehran Tehran Nights UFI WFTGA WFTGA2017 آدرس سالن های همایش تهران، سالن های کنفرانس در تهران آدمک آزمون آموزش آموزشی آکادمی اتریش ارف استارتاپ استفاده از CRM اصفهان اطلاع رسانی اقتصاد اشتراکی اقتصاد مشارکتی اُرف-شول‌وِرک، موسیقی کودک، آدمک، پنجآدمک، سمینار اپلیکیشن اکوسیستم ایده ایراتل ایراتل ونچرز ایران اینترنت ایونت ایونت باکس ایونت باکس 2 بارش فکری جمعی بازار بازاریابی بازاریابی دیجیتال بازرگانی بازی بازی الکترونیکی بانه برنامه ریزی رویداد برونسپاری بهترین سالن های همایش تهران بین المللی تئاتر تامین حمایت مالی تامین مالی جمعی تبریز تجارت الکترونیک تحقیقات تخصصی تد تداکس تربیت مربی تقویم تقویم رویدادها تهران توریسم تولد تولید جمعی تکنولوژی تیر تیم تیم سازی ثبت نام جذب سرمایه جشن جلسات جمع سپاری جمعیت جولای حمل و نقل خاورمیانه خلاقیت دانشجو دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه صنعتی شریف دست آوردها دیپ هاوس دیپ هاوس تهران راهنمای گردشگری روتانا رویداد رویدادهای برتر زبان سالن های همایش سالنهای همایش تهران سالن های همایش غرب تهران ستاک سرمایه جمعی سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر سفر سقز سمینار سنندج سوییس سی سرو شب های تهران شرکت در نمایشگاه شول‌ورک صبحانه عصر نمایشگاه غرفه داران نمایشگاه فارسی فاممت فتوشاپ فراخوان جمعی قیمت سالن های همایش تهران لوزان لیست سالن های همایش تهران لین کافی مارکتینگ ماشین هوشمند مدیریت مدیریت رویداد مسابقه مسابقه جهانی مسابقه کشوری مستاجر مشهد مصاحبه موبایل موسیقی موسیقی الکترونیک موسیقی کودک موفقیت نشست نظرسنجی NPS نمایش نمایشگاه نمایشگاه بین المللی نوآوری هتل هتلداری هتل عباسی همایش هنر هنر رادیکال هنرمند هنری هیبرید وبینار آیلتس ویکی پدیا پادکست پاک پنجه کارآفرین کارآفرینی کارگاه کارگاه آموزشی اینترنت اشیا کتابخانه ملی ایران کردستان کلیک کمپین کنسرت کنفرانس کنفرانس بین المللی کنوانسیون کنگره گالری گالری محسن گرافیک گردشگر گردشگری یک سالگی
سالن های بررسی شده
  • بالاترین امتیاز
  • آخرین
  • وبلاگ ایونت باکس
  • بررسی سالن های همایش
  • درباره
  • تماس با ما
  • EN

Copyright 2023 © Eventbox, Inc. All Rights Reserved